Inserción Laboral y Formación para la Igualdad

Módulos Inserción Laboral y Formación para la Igualdad, incluidos en el curso 2018/001198 Recepción en Alojamientos, incluido en la oferta formativa de formación ocupacional de la Consejería de Economía, Empleo e Industria de la Xunta de Galicia, impartido en mayo de 2019 en Barreiros (Lugo).

6 Comentarios

  1. Tamara

    Graciñas polas sesións, Leticia! Creo que de agora en diante imos empezar a vernos como pirámides, con últimos chanzos que ir mellorando, pero cunha base forte ☺️. Agardamos novas visitas túas a Mariña e que esta quedara na penúltima.

    Unha aperta!

    Responder
    • Leticia

      Un pracer compartir estos días con vós, aprendendo que «o mapa non é o territorio» 😉 Sígome declarando namorada da Mariña, así que por ocio verémonos por ahí seguro.

      Un abrazo e ata pronto!

      Responder
  2. Carolina

    Gracias Leticia por tu energía positiva, por tu alegría y vitalidad. Es muy importante saber que se puede.Tengo la teoría, ahora a poner la en práctica poco a poco para obtener resultados favorables.Se hizo corto, sinceramente.
    Un gran abrazo.

    Responder
    • Andrea

      Gracias polas sesións, Leticia! Por facernos ver que sí se pode perseguir e conseguir os nosos obxetivos, con ganas e esforzo. Espero que o “fin de festa” pola Mariña non se produzca e haxa ese chupito de Jagger para poder chegar ao teu ritmo de positividade e enerxía jaja. Unha aperta!

      Responder
      • Leticia

        Poñendo o foco no que se quere, todo é posible 😉 Aínda que rematase a etapa de formacións pola Mariña, a de festas non! Seguro que haberá oportunidade dese chupito pendiente 😉

        Un abrazo Andrea,

        Responder
    • Leticia

      Gracias a ti Carol, por compartir parte de tu vida conmigo.
      Después de la tormenta siempre sale el sol , así que ve preparando las gafas: te mereces que brille con toda la fuerza.
      Un abrazo!

      Responder

Enviar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.